Rossmann Rival de Loop yüz Temizleme Fırçası :

Uzun bir aradan sonra merhabalar!
Rival de loop markasını hepimiz tanıyoruz artık ve Rossmannın  kendi markası olduğunu biliyoruz.
Gelelim yüz temizleme fırçasına 360 derece dönebilen 2 adet hassas cilt tipi için 2 adet normal cilt tipi için toplamda 4 adet fırçaya sahip ve 2 adet pille çalışan yüz ve vücut için tasarlanmış bir cihaz.Ürün cildimizi ölü derilerden arındırmayı, daha genç bir cilde kavuşmayı,hücre yenilenmesini hızlandırmayı ve daha temiz,taze bir cilt vaad ediyor.
 Benim deneyimime gelicek olursak ilk olarak normal fırçayı uyguladığımda cildimi biraz çizdim. Neden?çünkü biraz fazla baskı uyguladım sanırım ve daha sonraki gün hassas ciltler için olan fırçasını ķullamaya başladım. Daha iyi sonuç aldım ve hassas fırçayı kullanmaya devam ettim, gerçekten cildimi güzel temizledi. Ben yine kendi markasının normal ciltler için olan temizleme jeli ile haftada 3 kez uyguluyorum ve gayet memnunum. Cildimde herhangi bir kızarma veya tahriş yaşamadım. Ben rossmanndan 39 tl ye indirimden aldım. Kendi fiyatı 59tl. Pahalı muadillerine göre çok iyi bir fiyat. Eğer yüz temizleme fırçanız hala yoksa bu yüz temizleme fırçasından mutlaka edinin derim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kozmetik Makyaj Stil © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka