Clınıque moisture surge yoğun nemlendirici krem:

Merhabalar;
Clınıque moisture yoğun nemlendirici kremi ilk kez denedim.
Yapı olarak,yağsız ve jel yapıda ,cilt tarafından kolay emiliyor.Yağsız olduğu için de cilt de yağlı bir his bırakmıyor. Oldukça hafif bir yapısı var.Karma ve kuru ciltler çok çok rahatlıkla kullanabilir. 50 ml olan kremi çabucacık bitirdim:).
Bence tekrar,tekrar alınabilecek bir krem" Fiyatına gelince ben set halinde internet sitesinden almıştım. Nemlendirici,göz kremi ve nemlendirici gece maskesi.
Yanılmıyorsam 100 tl gibi bir fiyata gelmişti.
Özellikle hafta sonu internet sitesindeki kampanyaları kaçırmayın derim, üstelik çok tatlış hediyeleri oluyor.Benim bu alışverişinde Clınıque pop Ruj ve çok tatlış pembe bir makyaj çantası hediye gelmişti.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kozmetik Makyaj Stil © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka